Recipe for happiness



Everybody needs a carrot to go one step beyond

Doesn't matter if you eat it or not. As long as the eyes are focused on the carrot, you may go one step forward. And that's always enough!

This is a blog, about all the small pleasures in life.. and the greatest of all; Food!

Interesting recipes from Greece and all over the world, amazing deco ideas, inspiring art, fabulous trends, cute handmade stuff, dreamy destinations, a clever line, a funny thought...

Anything that makes me go... wow! and makes me smile, can be... my carrot.

After all, happiness is a piece of cake!
A carrot cake!

Take a bite!

Monday, December 20, 2010

Christmas preparations.... Προετοιμασία για τα Χριστούγεννα... Κάλλιο αργά παρά ποτέ...

Μέσα σε δυο 24ωρα, μετακόμισα όλο το σπίτι στο μπαλκόνι, το έφερα μέσα, άλλαξα θέση στα έπιπλα πάνω απο δέκα φορές, έβγαλα ότι υπήρχε απο τα ντουλάπια, πέταξα, έβαλα καινούργια, μάζεψα, έκανα φασίνα, έφτιαξα γλυκά και άρχισα να στολίζω αυτά που ετοίμαζα κάτι μέρες τώρα... Θα μου πείτε γιατί μου προέκυψε όλο αυτό με τα έπιπλα;;... Μεγάλη ιστορία θα την αναλύσω μια άλλη φορά.. Αυτό που βλέπετε στη φωτογραφία, είναι ένα τύπου Χριστουγεννιάτικο δεντράκι (δεν το έχω τελειώσει ακόμα, σχεδόν δεν έχουν στεγνώσει καν οι κόλλες) στον (δυστυχώς πορτοκαλί/αυτό σύντομα θα αλλάξει) τοίχο μου...  Χρησιμοποίησα μια ιδέα με χαρτονένια ρολλά και Χριστουγεννιάτικες κάρτες... Θα προσθέσω κορδέλες, στολίδια και λαμπάκια και πιστεύω θα βγεί πολύ όμορφο στο τέλος (αρκεί να προλάβω τα Χριστούγεννα...)...
 
This is a Christmas Tree, my Christmas Tree made of cards and paper rolls.. It's not ready yet, but it is so late at night, i am so tired, i spend my whole weekend cleaning and cooking and decorating.. at least i started to decorate but it's not finished yet... The whole idea is to have a Christmas Tree, made by me...
Imagine Christmas lights, Christmas toys etc, on it.... When it will be ready i will post a new photo. So, so far do you think it is nice? I know it is no symmetrical but it will be in the end :) I also know the orange wall doesn't help, but... i have to stick with this wall at least for now...
 

Ναι άργησα να στολίσω. Ίσως αν υπήρχε ένα πιτσιρίκι στο σπίτι να είχα στολίσει εδώ και δέκα μέρες τουλάχιστον. Αλλά έκανα όλα τα άλλα εκτός απο αυτό... 




And this is one of the twenty candy-houses i made last year for my friends. I am gonna make new for the New Year... But i usually make them the last minute, so the snow is always fresh on the roof~ !

Τώρα αυτό, είναι ένα απο τα 20 σπιτάκια που είχα φτιάξει πέρσι για τους φίλους μου.












































 Έχει σπάσει λίγο και έχει χάσει το 'χρώμα' του... Βέβαια άντεξε ένα χρόνο!

Κάθε σπιτάκι ήταν διαφορετικό! Είχε αυλές, σημαία με το όνομα του καθενός, και μια γλάστρα με m&m's έξω απο την πόρτα του. Φέτος θα φτιάξω καινούργια. Είναι και αυτά στο πρόγραμμα. Είναι τόσο περίεργο... η δουλειά μου απαιτεί να είμαι μία με δύο βδομάδες μπροστά... και στην ζωή μου ειμαι μία με δύο εβδομάδες πίσω! Έρχονται Χριστούγεννα... Μακάρι να είχαμε δεκαπέντε μέρες άδεια όπως τότε που πηγαίναμε σχολείο... Θέλω να τα προλάβω όλα. Ελπίζω εκτός απο τις δουλειές και τα στολίδια, να προλάβω να κάνω και Χριστούγεννα... Τα περιμένω πως και πως... Μακάρι φέτος που θα πάω στο χωριό μου να χιονίσει. Συνήθως μόλις φεύγω απο το χωριό μου, την άλλη μέρα έχει ένα μέτρο χιόνι...#@$@!

5 comments:

  1. Αχ!Τέλεια!Και το σπιτάκι πανέμορφο, και το δέντρο πρωτότυπο!Και του χρόνου!

    ReplyDelete
  2. Ετσι συμβαίνει με τα Χριστούγεννα!!Εκεί που εχεις αποφασίσει οτι φέτος δεν θα ασχοληθείς με τίποτα, ξαφνικά.. μια αναλαμπή να προλάβης να τα γιορτάσεις ,και τρέχεις...Δεν εισαι μόνη, σε διαβεβαιώ,..
    Πάντως οτι βλέπω ειναι πολύ καλό, κι ας ειναι της τελευταίας στιγμής!!
    Εύχομαι να χιονίσει και να εκπληρωθή η επιθυμία σου!!Χαρούμενα χριστούγεννα !!!!!

    ReplyDelete
  3. πολυ εργασια επεσε!!!

    ReplyDelete
  4. ΤΟ ΔΕΝΤΡΑΚΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!!!!
    ΦΟΒΕΡΗ ΙΔΕΑ!!!!!!
    ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΠΟΛΥ ΑΝΤΙΣΕΙΣΜΙΚΟ!!!!ΕΙΝΑΙ ΚΙ ΑΥΤΟ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ!!!!
    ΜΠΡΑΒΟ ΓΛΥΚΟ ΜΟΥ ΑΣΤΕΡΑΚΙ!!!!

    ReplyDelete
  5. ποσο μου αρεσουν τα χειροποιητα στολιδια!!Μπραβο μπραβο και του χρονου!

    ReplyDelete

ShareThis

Related Posts with Thumbnails