So much to do, so little time? Yeah! Tell me about it! So, when i found these super cool printables that help you organize things, like grocery or cleaning schedule for example, i just had to share it with you!(and print it right away!)
so here it is
DOWNLOAD KATE’S LISTS HERE:
And here are some pretty amazing printable TO DO LISTS. Because a nice and clean house needs a cleaning schedule!
DOWNLOAD TIP JUNKIE'S LISTS HERE:
MORE organizing tips on Tip Junkie!
Το σούπερ μάρκετ ήταν πάντα το αγαπημένο σας χόμπυ; Λατρεύετε την τάξη, αλλά με έναν μαγικό τρόπο δεν καταφέρνετε να κρατήσετε ένα σπίτι σε τάξη πάνω από 2 μέρες; Πιάνετε τον εαυτό σας να αγοράζει κουνουπίδι, ενώ υπάρχουν άλλα δυο στο ψυγείο που αρχίζουν να μαραζώνουν; Σας λείπει ΠΑΝΤΑ ένα συστατικό και το αντιλαμβάνεστε όταν η ώρα είναι 9 το βράδυ; Βάζετε όλα τα πλυντήρια μαζί και μετά δεν έχετε χώρο στην απλώστρα; Τα πιάτα γίνονται βουνό κάθε βράδυ με έναν μαγικό τρόπο; Καθαρίζετε αλλά δεν μένει χρόνος να σιδερώσετε; Θέλετε να κερδίσετε πολύτιμο ελεύθερο χρόνο και σας τον κλέβει η ρουτίνα και οι αγγαρείες του σπιτιού; Αν είστε και εσείς σαν και μένα, σας έχω ευχάριστα νέα. Οργανωθείτε και σωθείτε.
Γράψτε κάπου τα ιδανικά γεύματα που θα θέλατε να τρώτε για ένα μήνα. Μετά σβήστε αυτά που είναι ανέφικτα, πανάκριβα ή ξέρετε οτι δε θα τα φτιάξετε ποτέ (έτσι γλιτώνετε χρήμα και κόπο! Μη γελιόμαστε, πόσες φορές πήρες να φτιάξεις μια συνταγή που ήθελε τον πατέρα της και την μάνα της και τελικά πήγαν τα μισά υλικά από εκεί που ήρθαν αφού δεν την έφτιαξες ποτέ;).
Φτιάξτε τώρα μια λίστα με αυτά που τρώτε συνήθως και αυτά που θα θέλατε να τρώτε συνήθως (λίγο πιο υγιεινά ας πούμε;). Σημειώστε τα υλικά τους. Μετρήστε τα. Υπολογίστε λοιπόν πόσα χρειάζεστε περίπου κάθε μήνα. Εγώ θα σας δώσω λίστες που θα σας βοηθήσουν να ψωνίζετε αυτά που έχετε ανάγκη, κάνοντας πραγματική οικονομία και κερδίζοντας και χρόνο (καλώς ή κακώς, το να βάζεις ένα πρόγραμμα πάντα σου εξασφαλίζει χρόνο!).
Φροντίστε αν ετοιμάσετε ένα εβδομαδιαίο μενού (πχ κοτόπουλο με πατάτες, μπιφτέκια, μακαρόνια με σάλτσα, φακές, πίτα, μπάμιες, ψαρόσουπα) να καταψύχετε ότι περισσεύει (έστω και μία μερίδα)... ή να δείτε πως ένα φαγητό της προηγούμενης μέρας μπορεί να μεταμορφωθεί σε ένα υπέροχο φαγητό της μεθ'επόμενης μέρας. Τα λεγόμενα leftovers!
Αν για παράδειγμα σας έχει περισσέψει κοτόπουλο, βάλτε το σε μια σαλάτα την επόμενη μέρα! Αν περίσσεψε κρέας, κάντε μια εύκολη κρεατόπιτα ή ένα πρόχειρο σάντουιτς για την δουλειά! Αν περίσσεψαν ρεβίθια, φτιάξτε μερικούς ρεβιθοκεφτέδες ή φαλάφελ για ορεκτικό κλπ κλπ!
Καταψύξτε τα για την άλλη εβδομάδα! Έτσι το φαγητό της μιας εβδομάδας, μπορεί τελικά να μας βγάλει ωραιότατα νόστιμα μενού για δύο εβδομάδες και φυσικά να γλιτώσουμε και χρόνο και χρήματα(μία φορά θα βράσετε πχ ρεβίθια. Ό,τι περισσέψει, μετά θα τα πλάσετε σε κεφτεδάκια με τα υπόλοιπα υλικά και θα τα ψήσετε ή θα τα τηγανίσετε).
Υπολογίστε τις προσφορές και μην υποτιμάτε τα κουπόνια. Απλώς φροντίστε να αγοράζετε υλικά που πραγματικά χρειάζεστε και όχι γιατί απλώς είναι σε προσφορά!
Πλύντε καλά μαϊντανούς, σέλινα, άνηθους κλπ αφήστε τα να στεγνώσουν, ψιλοκόψτε τα μισά και καταψύξτε τα! Χρησιμοποιήστε τα άλλα μισά μέσα στην εβδομάδα!
Αν κάποιο τρόφιμο πάει να χαλάσει, φτιάξτε ένα ορεκτικό ή χρησιμοποιήστε το σε μια συνταγή άμεσα. Ξεκινήστε δηλαδή πάντα από αυτό που αντέχει λιγότερο!
Αν φοβάστε οτι το σέλερυ ή τα πράσσα σας θα χαλάσουν, ψιλοκόψτε τα και καταψύξτε τα σε σακουλάκια. Λίγο σέλερι, λίγο καρότο, λίγο πράσσο σε μια σακουλίτσα, είναι έτοιμη βάση για κάθε σουπίτσα! Οπότε, θα έχετε πρόχειρη ποσότητα για κάθε φορά που θα χρειάζεστε κάτι.
Πάρτε αυτοκόλλητα και κολλήστε πάνω σε βαζάκια ή τάπερ. Αν ήσασταν σαν και μένα, και πάντα αναρωτιώσασταν ''ΜΗΠΩΣ ΕΛΗΞΕ;;;'' και απο φόβο μήπως έληξαν τα προϊόντα, καταλήγετε να τα πετάτε, τα κοινά αυτοκόλλητα θα σας λύσουν το πρόβλημα. Κολλήστε ένα, πάνω σε κάθε τι που ανοίγετε και διατηρείτε στο ράφι ή στο ψυγείο, με την ημερομηνία που το ανοίξατε και την ημερομηνία που ληγει αφού ανοιχτεί. Το μόνιμο πρόβλημά μου με τα πουμαρό (είναι ανοιχτό πάνω από 3 μέρες;;;) εξαφανίστηκε. Και ας ξέρω οτι συνήθως τα προιόντα αντέχουν λίγο εώς πολύ παραπάνω από την ημερομηνία λήξης τους.
Επίσης σας παραθέτω λίστες για ψώνια. Εσείς διαλέγετε ποια σας κάνει. Λίστα για ψώνια (βάζετε την ποσότητα), λίστα για ψώνια (βάζετε τι χρειάζεστε εξ'αρχής), λίστα για μενού (φτιάχνετε εβδομαδιαίο μενού και υπολογίζετε με βάση τα υλικά της συνταγής τα ψώνια) κλπ.
Τέλος δύο ξεχωριστές λίστες για οργάνωση καθαριότητας σπιτιού ακολουθούν που είμαι σίγουρη οτι θα λύσει τα χέρια κάθε μαμάς, κάθε φοιτητή, κάθε εργαζόμενης γυναίκας! Η μία είναι απλή, κατά μέρα και η άλλη είναι λίγο πιο ευπροσάρμοστη, αφού τικάρεις τι έκανες και το παρακολουθείς μεσα στην εβδομάδα! Εκτυπώστε και βγάλτε κόπιες! Εκτός κι άν έχετε ήδη το δικό σας μαγικό σύστημα που θέλετε να μοιραστείτε μαζί μας!
Εγώ προσπαθώ εκτός από τις λίστες να ακολουθήσω το ''5 λεπτά κάθε βράδυ, 10 λεπτά κάθε πρωί''. Αυτά τα 5 λεπτά, φροντίζω απλώς να τακτοποιήσω τα βασικά πριν κοιμηθώ. Να μαζέψω πιάτα κλπ. Τα απολύτως βασικά. Και τα 10 λεπτά κάθε πρωί, είναι για το στρώσιμο του κρεβατιού και το πλύσιμο πιάτων. Αν τα πιάτα δεν είναι βουνό! Μέχρι στιγμής έχω καταφέρει τα 5 λεπτά κάθε βράδυ και προσπαθώ να τα καταφέρω και τα 10 λεπτά κάθε πρωί. Μετά, θα πετάω!!!
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ ''ΔΕ ΘΕΛΕΙ ΚΟΠΟ''
via Tip Junkie
Excellent! I will print out all of the lists as I can use them. Thanks so much for sharing. Hugs xx
ReplyDeleteΑπό τις πιο χρήσιμες και πιο χρειαζούμενες αναρτήσεις σου!!
ReplyDeleteΦιλάκια!
Πολύ πρακτικό & όμορφο!!!
ReplyDeleteΥπέροχη σκέψη και πολύ πρακτικό!!!!! THANKSSSSSS
ReplyDeleteΕπιτέλους ήρθε η ώρα και για μας τους ανοργάνωτους Έλληνες να οργανωθούμε... Αν τα καταφέρω να το κάνω πράξη είναι τέλειο πάντως!
ReplyDeleteΜήπως τελικά πρέπει να οργανωθούμε;Είναι πολύ ωραία ιδέα!!!!
ReplyDeleteκαλα φοβερη αναρτηση!μπραβο!
ReplyDeleteΠολύ χρήσιμη η ανάρτηση σου!
ReplyDeleteΕγώ είμαι τέρας οργάνωσης και προγραμματισμού, μέχρι και λογαριασμούς ΔΕΗ από το 2007 με βάση την ημερομηνία τους έχω σε κλασέρ!
ReplyDeleteΑγαπώ τις λίστες χαχαχαχα!!!!
Πολύ χρήσιμη ανάρτηση Κατερινάκι!! Η αλήθεια είναι ότι σε γενικές γραμμές -ειδικά αφότου γέννησα- παλεύω όσο μπορώ το θέμα της καλής οργάνωσης... Τα περισσότερα από αυτά που παραθέτεις τα ακολουθώ και έτσι ευτυχώς ούτε τρόφιμα πετάμε, ούτε το σπίτι μοιάζει βομβαρδισμένο τις καθημερινές!
ReplyDeleteΗ λίστα για το Σ/Μ είναι σωτήρια... βοηθά στην οικονομία του σπιτιού και στην οργάνωση των γευμάτων. Προσπαθώ να οργανώνω τα γεύματά μας σε εβδομαδιαία βάση και διαπιστώνω πως έτσι και δεν πελαγώνω (τι να φτιάξω σήμερα;) αλλά και δεν παρασύρομαι στις αγορές!
Το άτιμο το σιδέρωμα είναι πρόβλημα... συνήθως σιδερώνω 2 πλυντήρια μαζί, το βράδυ, αφού έχουμε βάλει τη μικρή για ύπνο, με ταινιούλα για να περνάει και πιο ευχάριστα η ώρα.
Και όσο για τις δουλειές το σπιτιού... βάζω το ξυπνητήρι μου καθημερινά σχεδόν 30' νωρίτερα και κάνω μικροδουλίτσες (τύπου ξεσκόνισμα, συγύρισμα). Έτσι το ΣΚ είμαι πιο χαλαρή και ευχαριστιέμαι την οικογένεια και τους φίλους!
Φιλιά πολλά!
Απίθανη ιδέα καροτάκι. Είμαι και εγώ της τάξης και της οργάνωσης και λατρεύω τις λίστες :))
ReplyDeleteΜα σοβαρά πετάς το pummaro μετά τις 3 μέρες?? Δεν παθαίνει τίποτα, στο υπογράφω!
Φιλιά πολλά και καλό Σ\Κ!!
Κάθε εβδομάδα σχεδιάζουμε το μενού κι έτσι πάντα είμαστε οργανωμένοι με τα ψώνια!!! Βοηθάει στο να μην χάνεις χρόνο και χρήμα!! Τέλειες οι λίστες!
ReplyDeleteΈχεις απόλυτο δίκιο!
ReplyDeleteΜε επηρέασες κι εμένα,θα το κάνω κι εγώ!Πολύ χρήσιμο!
Πρώτη φορά επισκέπτομαι το blog σου και το βρίσκω ενδιαφέρον !:)
M αρέσει!