Recipe for happiness



Everybody needs a carrot to go one step beyond

Doesn't matter if you eat it or not. As long as the eyes are focused on the carrot, you may go one step forward. And that's always enough!

This is a blog, about all the small pleasures in life.. and the greatest of all; Food!

Interesting recipes from Greece and all over the world, amazing deco ideas, inspiring art, fabulous trends, cute handmade stuff, dreamy destinations, a clever line, a funny thought...

Anything that makes me go... wow! and makes me smile, can be... my carrot.

After all, happiness is a piece of cake!
A carrot cake!

Take a bite!

Thursday, September 29, 2011

Pure white furniture. Λευκά έπιπλα για μια πινελιά καθαριότητας στο σπίτι

Αναρωτιέμαι άν πάντοτε μου άρεσε το λευκό ή αν έχω πέσει και εγώ στην παγίδα κάθε νέου trend που βαφτίζει το λευκό ως το νέο μαύρο και πάει λέγοντας. Συνειδητοποίησα οτι ναι, πάντοτε λάτρευα την καθαρότητα, τον ρομαντισμό, την απλότητα και την αίσθηση της χαλάρωσης που μου έβγαζε ένα άσπρο έπιπλο (για κάποιο λόγο το είχα συνδυάσει με λινά υφάσματα στο μυαλό μου)... Οτιδήποτε γυάλιζε μου έκανε σε πλαστικούρα. Το shabby chic στυλ, δεν ξέρω αν είναι της μόδας, πάντως σίγουρα έχει τους πιο πωρωμένους οπαδούς. Όπως και να έχει το λευκό είναι υπέροχο και θα είναι στη μόδα ως κλασσικό και αθάνατο, σε όποια εκδοχή του κι αν το βρεις. Διάλεξα αυτές τις 3 φωτογραφίες με άσπρα έπιπλα, πιο πολύ γιατί αυτό που μου άρεσε, είναι οτι οι λεπτομέρειες είναι αυτές που τα
κάνουν να ξεχωρίζουν. Στην πρώτη φωτογραφία είναι η θαλλασί τρέσα στα στόρια και το γκρί σκαμπό. Στη δεύτερη, η πουά καρέκλα εννοείται!Και στην τρίτη ο τοίχος που έχει το ωραιότερο μωβ/γκρι χρώμα του κόσμου!


What is it with the white? Is it just the new black? A trend that will come and go, or something more than this, a whole new different approach to forever elegant and chic? I would say, that when it is mixed with ''shabby'', chic gets a whole new meaning, but still, any kind of white will always be in style. I loved these ideas, and in particular these 3 items i saw at wurdenveib.









































via

9 comments:

  1. ακριβώς την ίδια αίσθηση έχω και εγώ με το λευκό, μου θυμίζει καθαρότητα, σαπούνι, ηλιο, και πολλά αλλα απο αυτά που αναφέρεις. Εγω το αγαπώ και στα ρούχα έχω πάρα πολλά λευκά ρούχα, φούστες, φορεματα, μπλουζες, παπουτσια, αξεσουαρ, μπιζου και ..... οπως κατάλαβες ότι υπάρχει σε λευκό. Ομοιως με γοητεύει και το σαμπικ σικ, η τεχνική του είναι αξεπέραστη !!!!


    φιλια πολλά και καλή σου μέρα!!!

    ReplyDelete
  2. Τι όμορφα που είναι όλα Φοίβη μου, μου έφτιαξες τη διάθεση! Να είσαι καλά :)

    ReplyDelete
  3. Εγώ θέλω το τρίτο έπιπλο τώρα!!
    Φιλάκια.

    ReplyDelete
  4. ...μου αρεσε πολυ η μεταλικη τσαντα διπλα απο το σεκρετέρ!

    ReplyDelete
  5. Κι εγώ έχω πάθει κάτι με τα λευκά έπιπλα και τα ‘’λευκά’’ ‘’καθαρά’’ σπίτια.
    ΟΙ επιλογές σου πολύ καλές.

    ReplyDelete
  6. αυτο ναι μου αρεσε πιο πολυ απο αλλα εχει μια ιδεα απο εξοχη αλλα ταιριαζει και μεσα στην πολη

    ReplyDelete
  7. Ποσο μου αρεσουν ολα που μπορουμε να βρουμε ωραια και φθηνα σαν κια αυτα?

    ReplyDelete
  8. Το γραφείο είναι τέλειο,μήπως ξέρει κανείς που μπορούμε να το βρούμε?

    ReplyDelete
  9. Στο γιουσουρούμ θα βρεις μπόλικα τέτοια!

    ReplyDelete

ShareThis

Related Posts with Thumbnails