Recipe for happiness



Everybody needs a carrot to go one step beyond

Doesn't matter if you eat it or not. As long as the eyes are focused on the carrot, you may go one step forward. And that's always enough!

This is a blog, about all the small pleasures in life.. and the greatest of all; Food!

Interesting recipes from Greece and all over the world, amazing deco ideas, inspiring art, fabulous trends, cute handmade stuff, dreamy destinations, a clever line, a funny thought...

Anything that makes me go... wow! and makes me smile, can be... my carrot.

After all, happiness is a piece of cake!
A carrot cake!

Take a bite!

Wednesday, June 1, 2011

COME ON DONKEY LET'S GO PARTY!!! ΩΡΑ ΓΙΑ ΠΑΡΤΥ!!!


































Dear followers,

my Donkey and its carrot is having a party! A birthday party because my Donkey is one year old now and has already made so many friends!!! I wish you could all come to this by-the-sea picnic that i am preparing! You can get an idea by looking into the pot! There will be plenty of food, music, laugh, swimming and i hope that everyone will enjoy this small excursion! So if you are planning to visit Greece this time of year, you are invited to Donkey's party!!! All the Greek followers, friends and readers, will bring their own food. I asked them to pick their favorite Greek Island. Once they do that, a recipe, a traditional recipe from the Island that they chose will be sent to their mail by me. So, everyone will have a small taste of Greek summer even before the vacation starts! And of course you can have a small taste from each Island, cause you can have the recipe of your favorite one! I am so anxious and happy! Can't wait until the 3rd of July!!! Till then, we will enjoy all the other small pleasures in life! My Donkey is back and as for me, day by day, i am feeling better and strong again! Many many kisses!

Ώρα για πάρτυ!!!

Το γαϊδούρι μου έγινε ενός έτους και κάτι ψιλά! Μέσα σε αυτό διάστημα, κατάφερε να κάνει πολλούς φίλους! Πραγματικούς φίλους, ακόμα κι αν δεν τους έχει γνωρίσει ποτέ! Το θεωρώ τουλάχιστον ρομαντικό όλο αυτό και αν σκεφτείτε οτι το δικό μου μπλογκ είναι πολυποίκιλο και σπανίως μιλάω για προσωπικά μου θέματα, είναι ακόμη πιο εκπληκτικό το πως έχουμε ''δεθεί'' με απλά αλλά όμορφα πραγματάκια. Πραγματάκια που δεν έχουν γκρι (μας φτάνει το ριαλιτι που ζούμε), παρά μόνο αν είναι έπιπλα! Ενώ μπορεί να σχολιάζουμε μια συνταγή που ανέβασα, ένα εκπληκτικό σπίτι που το χαζεύουμε και εσείς και εγώ, η επαφή μας δε σταματά εκεί. Είναι καθημερινή. Ακόμα κι αν δεν αγγίζει λοιπόν καθημερινά θέματα ή άκρως προσωπικά (συνήθως έτσι επιτυγχάνεται ένα δέσιμο) νιώθω οτι σας ξέρω! Και οτι με ξέρετε και εσείς! Αυτό είναι τόσο γλυκό, τρυφερό και όμορφο. Εγώ όταν διαβάζω ένα σχόλιό σας (αναφέρομαι στους αναγνώστες που δεν έχω άλλο τρόπο να ξέρω την αντίδρασή σας και όχι τους bloggers, αφού στους bloggers o ρόλος μου είναι αντίστροφος, του αναγνώστη) ακόμη κι αν είναι δυο λέξεις, πάω στοίχημα οτι ξέρω με τι διάθεση γράφτηκε! Προσπαθώ να πω, οτι σας νιώθω οικείους, φίλους μου! Εννοείται οτι με τους food bloggers, είναι σαν να στρώνουμε τραπέζι μαζί!

Αυτό το μπλόγκ το ξεκίνησα λοιπόν πέρσι το Μάρτη, για πολλούς και διάφορους λόγους, κάποιοι απλοί και κάποιοι άλλοι λίγο πιο... περίπλοκοι. Ταυτοχρόνως, είχα ξεκινήσει και ένα άλλο blog, το οποίο ήταν πιο σκοτεινό και προσωπικό και μάλιστα είχα επιλέξει να γράφω στα αγγλικά (γελάτε τώρα το ξέρω!!!) γιατί πίστευα οτι αν δυσκολευτώ στην γλώσσα, θα δυσκολευτώ λιγότερο στα συναισθήματα. Τελικά, το blog αυτό το άφησα στην τύχη του, γιατί δεν ήμουν έτοιμη γι αυτό. Δεν το έκλεισα όμως, υπάρχει ακόμα και με περιμένει. 
Αυτά τα λίγα, για το πως περίπου ξεκίνησε το blogging με μένα και κατ' επέκταση με το Donkey and the Carrot. 

Πέρσι, ενώ το Donkey ήταν 5 μηνών περίπου, έκανα ένα πάρτυ (θα βρείτε λεπτομέρειες στην αριστερή μπάρα ''Be a party animal'') για να γιορτάσω το νέο μου blog με μερικούς φίλους μου. Το πάρτυ έγινε στο μπαλκόνι μου. 
Φέτος, θέλω να κάνω πάρτυ, για να γιορτάσω με τους φίλους του Donkey! Θέλω να σας γνωρίσω από κοντά! Τους food bloggers μου δόθηκε η ευκαιρία να τους γνωρίσω (αρκετούς έστω) στην ημερίδα του Greek food blogs και πολύ χάρηκα. Όλους εσάς όμως, που σας ανακάλυψα και με ανακαλύψατε στην πορεία, θα ήθελα να περάσω και μια μέρα και μαζί σας! Αν έρθει και η υπόλοιπη foodoοικογένεια θα γνωρίσετε και όλους τους υπόλοιπους bloggers και φυσικά θα σας ανοίξει η όρεξη για περισσότερα! Bloggers, food bloggers, followers ή απλοί αναγνώστες, ελάτε στο πάρτυ και σας υπόσχομαι οτι θα βάλω τα δυνατά μου να περάσουμε σούπερ! Με πολύ φαγητό, πολλή μουσική, πολύ ήλιο και πολλή καλή διάθεση. ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΕΣΜΕΝΟΙ και όσοι αντιμετωπίζετε πρόβλημα με την μετακίνηση, στείλτε μου ένα mail να δούμε πως θα το φιξάρουμε! 

Το μέρος που θα γίνει το πάρτυ δεν είναι μακριά από την Αθήνα (συγγνώμη σε όλους εσάς τους τυχερούς που ζείτε μακριά από την πρωτεύουσα!) είναι στο Πόρτο Γερμενό, μια ώρα μόλις από την Αθήνα. Θα είναι γύρω στο 1μιση χιλιόμετρο από το κέντρο του Πόρτο Γερμενού, ψηλά στο βουνό, δίπλα στον δρόμο, σε ένα σημείο που λέγεται πανόραμα και έχει θέα όλο τον Κορινθιακό κόλπο. Πρόσβαση σε τουαλέτες, θα έχουμε μόνο με το αυτοκίνητο (είναι κοντά τα μαγαζιά και οι καφετέριες με το αυτοκίνητο, 5 μόλις λεπτά) όσο για όλα τα υπόλοιπα, εγώ ο Λ. και μερικοί φίλοι, έχουμε ήδη ξεκινήσει να τα ετοιμάζουμε! Αν ψήνεστε να έρθετε (να έρθετε να έρθετε!!!) θα πρέπει να ψηθείτε και... για το ταπεράκι σας! Το κόνσεπτ είναι οτι όποιος έρχεται, έχει προηγουμένως διαλέξει ένα νησί. Το αγαπημένο του Ελληνικό νησί. Μου το λέει (μέσω ενός mail ή αφήνοντας σχόλιο) και εγώ του στέλνω μια παραδοσιακή συνταγή από το συγκεκριμένο νησί, που είναι εύκολη και να μεταφερθεί και να φτιαχτεί και... να φαγωθεί! Οπότε, παίρνετε το ταπεράκι σας, την παρέα σας και δίνουμε ραντεβού στο πανόραμα στο Πόρτο Γερμενό. 
Όταν φέρετε το φαγάκι σας, θα το στήσουμε σε συγκεκριμένο σημείο θα το φωτογραφίσω και θα το ανεβάσω στο Donkey φυσικά με το όνομά σας και την φωτογραφία σας! Έτσι όλοι θα πάρουμε μια γεύση από τα νησιά... πριν τα επισκεφθούμε! 

Για όσους είστε food bloggers, απλώς να γνωρίζετε οτι το φαγητό σας θα το φωτογραφίσω για το Donkey και θα το ανεβάσω μαζί με την συνταγή. Φυσικά μπορείτε να το φωτογραφίσετε και εσείς για το δικό σας μπλογκ, αρκεί να το ανεβάσετε μετά το πάρτυ :) 

Α! Επίσης, μπορείτε να φέρετε και μαγιό! Αφού φάμε, λογικά θα κατεβούμε και προς τα κάτω, για καφεδάκια και βόλτες... και φυσικά όσοι θέλουν για βουτιές! Αν έχετε όρεξη λοιπόν για μια μικρή απόδραση, ελάτε να πάμε παρέα! Στην αριστερή μπάρα, θα βρείτε σε σμίκρυνση την φωτό που έχω βάλει σε αυτή την ανάρτηση. Αν πατήσετε πάνω, θα σας πάει στην σελίδα του facebook για το πάρτυ. Δηλώστε αν θα παραβρεθείτε ή αφήστε σχόλιο, να ξέρω να υπολογίζω ποτηράκια και πιρουνάκια !!!
Ό,τι ξεχνάω ή ό,τι θέλετε να με ρωτήσετε πείτε μου! Όσο θα πλησιάζει ο καιρός θα ανεβάζω οδηγίες και όλες τις άλλες λεπτομέρειες! Πολλά φιλιά προς το παρόν... και όνειρα γλυκά (ακόμη σέρνομαι από τους αγώνες)!

7 comments:

  1. Άρχισες τις προετοιμασίες καροτάκι; Είμαι σίγουρη ότι θα περάσετε τέλεια! Μακάρι να μπορούσα να έρθω! Χρόνια πολλά στο μπλογκάκι σου και χαίρομαι που σε γνώρισα εκείνη τη μέρα :-)))

    ReplyDelete
  2. Αρχίζω από τώρα να κλαίω!!εκείνη την ημέρα βαπτίζει η ανεψιά μου το γιό της.....καλψ κλαψ

    ReplyDelete
  3. Ξανθή μου να σας ζήσει το ανηψάκι! Σίγουρα θα ξαναβρεθούμε αρκεί να το θέλουμε! Και είμαι σίγουρη οτι το θέλουμε!!!

    Κική μου να πάρει είσαι μακριάαααα!!!! Αλλά τώρα που τελείωσα με τα φαφούτικα άγχη (χιχχι!!!) όποτε έρθεις θα βρεθούμε και θα πιούμε τους χίλιους καφέδες!!! Τώρα ξεκινήσαμε τις προετοιμασίες... ήθελα πρώτα να είμαι σίγουρη οτι θα έχω δύο χέρια δύο πόδια... κλπ!!!

    ReplyDelete
  4. Χρόνια πολλά στο blog, και σε σένα να'σαι πάντα χρυσοχέρα (και χρυσοπόδα κλπ κλπ).
    Είμαι πολύ μακριά ρε Φοιβάκη, και θα θελα πολύ να σε γνώριζα! Να περάσετε τέλεια όμως!

    ReplyDelete
  5. Τζενάκι μου να πάρει... ναι εισαι πολύ μακριά! Μακάρι να μαζευτούμε μεγάλη παρέα!!! Να περνάς όμορφα κοριτσακι μου!!!! ματς!!!!

    ReplyDelete
  6. Τι ωραία που θα είναι! Αλλα είναι πολύ δύσκολο έως ακατορθωτο να ειμαι εκει.
    Χρόνια πολλά στο συμπαθέστατο donkey σου.

    ΥΓ: Η πρόταση "fave" ισχύει. Φυσικά δεκτή κάθε απάντηση σου, θετική ή αρνητική ;)

    Δέσποινα.

    ReplyDelete
  7. Δέσποινά μου, φυσικά και είναι θετική η απάντησή μου! Είμαι στη διάθεσή σας!

    ReplyDelete

ShareThis

Related Posts with Thumbnails