Recipe for happiness



Everybody needs a carrot to go one step beyond

Doesn't matter if you eat it or not. As long as the eyes are focused on the carrot, you may go one step forward. And that's always enough!

This is a blog, about all the small pleasures in life.. and the greatest of all; Food!

Interesting recipes from Greece and all over the world, amazing deco ideas, inspiring art, fabulous trends, cute handmade stuff, dreamy destinations, a clever line, a funny thought...

Anything that makes me go... wow! and makes me smile, can be... my carrot.

After all, happiness is a piece of cake!
A carrot cake!

Take a bite!

Tuesday, May 24, 2011

Wish me luck....:)






























Hello friends... Τhis is me standing over there.... I am flying tonight to Hungary for the 12th Shotokan Karate European Championship with all the Greek team... I am very stressed and anxious. I hope i will return back safe and sound:) Please wish me luck... i will need it! Many kisses to you all... see you next Monday :)Until then, have fun~!

Αυτό ήταν. Έφτασε η μέρα. Απόψε... πετάει η ομάδα! Πετάει η Εθνική ομάδα του Shotokan Karate για την Ουγγαρία, όπου θα διεξαχθεί το Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα. ''Το άγχος, είναι ο χειρότερος εχθρός του Καρατέκα'', μου είχε πει κάποτε ο δάσκαλός μου. Και αν υπάρχει κάποιος που γνωρίζει τι εστί άγχος, αυτή είμαι εγώ. Ξεκίνησα το Καράτε με σκοπό να το καταπολεμήσω και ακόμα δεν τα έχω καταφέρει. Κάποιες φορές κερδίζει αυτό, κάποιες εγώ. Δε ξέρω τι θα γίνει αυτή τη φορά. Το μόνο που εύχομαι είναι να δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό και να γυρίσουμε όλοι όπως φύγαμε, σώοι και αβλαβείς. Μακάρι να σας φέρουμε πίσω και πολλά πολλά μετάλλια! Είμαι σίγουρη, πως πολλοί πρωταθλητές μας, αλλά και απλοί αθλητές της Εθνικής μας, θα σαρώσουν! Όσο για εμάς, θα τα ξαναπούμε από Δευτέρα... Μέχρι τότε ευχηθείτε μου καλή τύχη... Θα την χρειαστώ! Πολλά πολλά φιλάκια... Ουφ.


23 comments:

  1. Εύχομαι μέσα από την καρδιά μου και σε σένα και σε όλη την ομάδα να γυρίσετε νικητές και με πολλά μετάλλια...Καλή επιτυχία!!!!

    ReplyDelete
  2. Καλή επιτυχία !!! Στέλνω όλη μου τη θετική ενέργεια!!!! :)

    ReplyDelete
  3. Καλή τύχη σου εύχομαι και πάλι! Με θριαμβευτική επιστροφή!
    Η ομάδα πετάει σίγουρα!

    Δέσποινα

    ReplyDelete
  4. wishing you all the luck in the world my friend (but I know you won't need is as you are a champion ;). V x

    ReplyDelete
  5. Καλή επιτυχία και με τη "Νίκη". Εύχομαι να πάνε όλα καλά!!

    ReplyDelete
  6. Μέσα από την καρδιά μου καλή δύναμη και καλή τύχη!

    ReplyDelete
  7. Καλη τυχηηηηηηηηηηη!!! Μάκιααααα!

    ReplyDelete
  8. KALH TYXH!!!
    MARIA

    ReplyDelete
  9. Καλή επιτυχία. Με το καλό να γυρίσεις με πολλές διακρίσεις.
    Ολα θα πάνε καλά χωρίς άγχος ε?

    Φιλιά

    ReplyDelete
  10. KEEP ON!!!!!!!!!!!!!!

    Φενια

    ReplyDelete
  11. Good luck, good luck, good luck!!
    Το λέω 3 φορές για να πιάσει η ευχή τριπλά!

    ReplyDelete
  12. Καλή τύχη έχεις μαζί σου τις ευχές μας και την αγάπη μας!!

    ReplyDelete
  13. ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΠΟΛΛΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ ΤΥΧΗ !!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ !!!

    ReplyDelete
  14. Σου εύχομαι καλή επιτυχία!Και να μετατρέψεις το άγχος σε δύναμη και θετική ενέργεια!

    ReplyDelete
  15. Good luck and I'll be thinking of you! You will do great. Make sure to enjoy it as well.
    Many greetings, Frieda

    ReplyDelete
  16. ΑΣΤΕΡΙ ΜΟΥ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑΑΑΑΑΑΑΑ!ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ!
    ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ Χ 2

    ReplyDelete
  17. Καλή επιτυχία σε σένα και όλη την ομάδα !!!
    Πολλά φιλιά

    ReplyDelete
  18. Ελπίζω να μην άργησα πολύ....
    Καλή επιτυχία.
    Σας ευχαριστούμε (όλη την ομάδα), μας κάνετε περίφανους!!!

    ReplyDelete
  19. Πολύ καλή επιτυχία μέσα απο την καρδιά μου! φιλιά :) :):)

    ReplyDelete

ShareThis

Related Posts with Thumbnails