Recipe for happiness



Everybody needs a carrot to go one step beyond

Doesn't matter if you eat it or not. As long as the eyes are focused on the carrot, you may go one step forward. And that's always enough!

This is a blog, about all the small pleasures in life.. and the greatest of all; Food!

Interesting recipes from Greece and all over the world, amazing deco ideas, inspiring art, fabulous trends, cute handmade stuff, dreamy destinations, a clever line, a funny thought...

Anything that makes me go... wow! and makes me smile, can be... my carrot.

After all, happiness is a piece of cake!
A carrot cake!

Take a bite!

Tuesday, February 28, 2012

Kitchen addiction! Πολλά κιλά... ιδέες για κουζίνες!






































For the last couple of days, i have been walking through the alleys of my beautiful village. It was something like a Halloween weekend+, for us Greeks, so we celebrated with lots of dance, drinks, food and flying kites. Unfortunately the weather today (today is Monday and it is an official holiday. It is called ''the clean Monday'' cause we don't eat meat or dairy according to our Greek Orthodox religion) was not on our side, cause the wind started blowing like crazy, then rain appeared and in some parts of Greece it is snowing like hell! The last days of February are a bit weird and unpredictable but i really enjoyed it anyway! Soon i will post photos from the Halloween parade which was the event of the weekend! 

Χρόνια πολλά φίλοι μου! Καλη Σαρακοστή! Πως τα περάσατε; Εγώ το καταευχαριστήθηκα το τριήμερο, αφού και ξεκουράστηκα και πολύ διασκέδασα μιας και στο χωριό μου, για δεύτερη φορά γίνεται παρέλαση καρναβαλιστών με ξυλοπόδαρους, άρματα, μπόλικο κρασί και χαρτοπόλεμο! Παρ' ότι μικρό λοιπόν το καρναβάλι μας, δεν είχε να ζηλέψει τίποτα από τ' άλλα! Πέρασα λοιπόν πολύ καλά, αλλά όπως κάθε τι ωραίο, κράτησε λίγο, καθότι αύριο όπως όλοι επιστρέφω στη ρουτίνα... Έξω, φυσάει σαν μανιασμένος ο αέρας, στο χωριό μου ρίχνει χιόνι, ο Φεβρουάριος δείχνει οτι φεύγει χωρίς να το θέλει και μας το παίζει θυμωμένος με ξεσπάσματα κακοκαιρίας, ενώ εγώ ξεκινάω ΑΥΣΤΗΡΗ ΔΙΑΙΤΑ σε μια προσπάθεια να χάσω κάτι για να μην χάσω εντελώς το καλοκαίρι που θα έρθει. Όπως βλέπετε δεν μπορώ και ούτε και πρόκειται να απομακρυνθώ εντελώς από την κουζίνα. Θα στριφογυρνάω γύρω από τον πάγκο, αναζητώντας λαχταριστά light γεύματα. 

via 

9 comments:

  1. Κι εγώ μαζί σου στη δίαιτα, για να ΜΗΝ ΧΑΣΩ τίποτα από το καλοκαίρι!
    Υπέροχες, χαρούμενες, φωτεινές κουζίνες!
    Τι αγαπημένος χώρος...

    ReplyDelete
  2. Καλή Σαρακοστή και καλή δίαιτα σου εύχομαι!
    Και τι δεν θα έδινα για ένα τέτοιο Βασίλειο όπως αυτά που μας προτείνεις παραπάνω!!
    Όμως σε κάποια άλλη χώρα. Ισως Αγγλία που δεν έχει καθόλου σκόνη, γιατί στην Ελλάδα με τόσα μικροπράγματα μες την κουζίνα... θα μας φάει το καθάρισμα!!
    Φιλιάααααααα

    ReplyDelete
  3. Νομίζεις ότι μπορούμε να απαλλαγούμε από την εξάρτηση με μια κουζίνα σαν και αυτές που μας παρουσιάζεις? Εγώ δεν θα ξαναέβγαινα από εκεί...

    ReplyDelete
  4. Tι κουκλίστικες κουζίνες! τις θέλω όλες!! καλημέρα και καλή σαρακοστή!

    ReplyDelete
  5. Ειδικά η τελευταία είναι κουκλίστικη!

    ReplyDelete
  6. Μας ξεμυαλίζεις!!
    Κουκλίστικες οι κουζίνες όλες, ειδικά η τελευταία με ξετρέλανε!
    Φιλιά, καλή Σαρακοστή!

    ReplyDelete
  7. Καλή Σαρακοστή!
    Εμένα μου αρέσει η προ-τελευταία! Κι εγώ θα μορούσα να ζω μέσα σε μια κουζίνα, όχι για να τρώω όμως αλλά για να μεγειρεύω!

    Όσο για την διαίτα σιγά-σιγά, ξεκίνα με νηστεία (όχι πατάτες τηγανητές όμως!) και θα μπεις σε ένα ρυθμό!

    ReplyDelete
  8. Καταπληκτικές δεν έχω λόγια!!!Μου αρέσουν πολύ!!!Αν είχα έστω και μια απο αυτές δε θα έβγαινα καθόλου απο κει!!!Καλή Σαρακοτή!!!

    ReplyDelete
  9. Καλή επιτυχία Φοίβη και εγώ στην ίδια φάση είμαι.. Λοιπόν μου άρεσαν πολύ οι πρωτες τρεις! Φιλάκια πολλά!

    ReplyDelete

ShareThis

Related Posts with Thumbnails