Recipe for happiness



Everybody needs a carrot to go one step beyond

Doesn't matter if you eat it or not. As long as the eyes are focused on the carrot, you may go one step forward. And that's always enough!

This is a blog, about all the small pleasures in life.. and the greatest of all; Food!

Interesting recipes from Greece and all over the world, amazing deco ideas, inspiring art, fabulous trends, cute handmade stuff, dreamy destinations, a clever line, a funny thought...

Anything that makes me go... wow! and makes me smile, can be... my carrot.

After all, happiness is a piece of cake!
A carrot cake!

Take a bite!

Monday, February 6, 2012

Color my days... Γκρι vs Ροζ.








Today is a difficult day for Greece. Or should i say, another difficult day for Greece? Anyway, i am kinda moody, and i constantly search in the sky for some rain (i love rain). I can already smell the almond blossoms around the neighborhood and i still can't resist that soft pink painted on some clouds. Am i making any sense? It's just another Monday, in which I'm desperately looking for some color and comfort. I share with you these photos 'cause we all need to see something beautiful beyond the gray (days), right? Oh, and something funny to remind us that humor can save the day.

Τον τελευταίο καιρό, είμαι χαμένη στις σκέψεις μου, που είναι χαοτικές ως συνήθως. Η πραγματικότητα δεν βοηθάει καθόλου, αφού μας τρομοκράτησε, μας εξαθλίωσε, μας βύθισε στη μιζέρια και στο τέλος μας κούρασε. Φτάσαμε να παρακάλαμε να γίνει κάτι, αρκεί να σταματήσει αυτή η καθημερινή αποσύνθεση. Τέλος πάντων, μέσα σε αυτό το background, μαζί με τα δικά μου, ψάχνω να βρω κάτι όμορφο να μου ''σώσει'' τη μέρα. Σας έχω ένα σωρό νόστιμες συνταγές, μαγειρεμένες, δοκιμασμένες, φωτογραφημένες. Θα σας τις δώσω, μα δεν νομίζω οτι είναι αυτό που έχουμε ανάγκη αυτές τις μέρες. Βγήκα εχθές και έκανα μια βόλτα. Μεσημέρι, χωρίς κίνηση, με τα πόδια, περπάτησα στην γειτονιά μου και λίγο παρά πέρα. Δεν ήξερα τι έψαχνα. Να πάρω αέρα ή αυτό το κάτι που πολλές φορές δεν ξέρεις τι είναι, μα μόλις το βρεις ήξερες πως το έψαχνες;

Και ξαφνικά μυρωδιές από ανθισμένες αμυγδαλιές, με προσπερνούν στην διάβαση.
Τόσο απλά, άλλαξε η μέρα μου. Τόσο απλά, νομίζω αυτή η μυρωδιά θα βγάλει καθαρή και την σημερινή μέρα. Κάτι ροζ είναι πάντα καλοδεχούμενο ε; Και ας είναι και αστείο, όπως η φωτογραφία παρακάτω! Καλημέρα...




7 comments:

  1. Δεν έχεις κι άδικο! Ομορφες εικόνες! Η τελευταία...ασχολίαστη....Καλημέρα και καλές Απόκριες!!

    ReplyDelete
  2. I so hope there's a solution to the Greece situation; it can't go on like that for you much longer, can it?
    Love the pictures; so much pink!!! Big Hug

    ReplyDelete
  3. και εγώ καροτάκι όπου βρω αμυγδαλιά και μάλιστα την ροζ-άσπρη (υπάρχει και η κατασπρη με πρασινο) δεν σταματώ να την μυρίζω. Οπως και το ροζ χρώμα, πάντα μου ανεβάζει την διάθεση !!!

    μ'εφτιαξες σήμερα !!!!!!!!!

    φιλια πολλά πολλά

    ReplyDelete
  4. τι θαυμασιες φωτο!τις εβαλα στις καρδια μου!ανθισαν οι μυγδαλιες!με τοσο αερα,βροχη και χιονι,ουτε που πήρα χαμπαρι...

    ReplyDelete
  5. δικες σου ειναι οι φωτο?
    ουαουυυυυυυυυυ. υπεροχες!
    η βεσπα ειναι αξεπεραστη.

    ειρηνη

    ReplyDelete

ShareThis

Related Posts with Thumbnails