Recipe for happiness



Everybody needs a carrot to go one step beyond

Doesn't matter if you eat it or not. As long as the eyes are focused on the carrot, you may go one step forward. And that's always enough!

This is a blog, about all the small pleasures in life.. and the greatest of all; Food!

Interesting recipes from Greece and all over the world, amazing deco ideas, inspiring art, fabulous trends, cute handmade stuff, dreamy destinations, a clever line, a funny thought...

Anything that makes me go... wow! and makes me smile, can be... my carrot.

After all, happiness is a piece of cake!
A carrot cake!

Take a bite!

Thursday, September 5, 2013

Bright and colorful kitchen areas -- Κουζίνες βουτηγμένες στο χρώμα



 
If you are looking for some inspiration in the kitchen area, here are lots of ideas for a colorful one!

Δεν είναι η πρώτη φορά που κάνω πόστ αφιερωμένο στην κουζίνα. Βλέπετε τέτοιο κόλλημα σαν και το δικό μου λίγοι το έχουν. Εκεί περνάω σχεδόν όλο μου το χρόνο όταν είμαι σπίτι. Ουσιαστικά την καθαρίζω για να μπορέσω να την κάνω άνω κάτω. Και είναι συνέχεια άνω κάτω! Είτε μαγειρεύοντας μεξικάνικο είτε ένα απλό φακόρυζο. Αν σας αρέσει το χρώμα στην κουζίνα, πάρτε μερικές ιδέες!

via pinterest











 

 


 







7 comments:

  1. τρελλαινομαι να βλεπω τετοιες κουζινες!!!! σε προκαλουν να ανακατώσεις, να μαγειρέψεις, να δημιουργήσεις! όνειρο μου ειναι να αποκτήσω μαι τέτοια. προς το παρον τις χαζεύω στα ικεα :P

    ReplyDelete
  2. Μία και μία οι κουζινούλες που επέλεξες! Ειδικά η πρώτη, όσο και να μην είμαι του ροζ, δεν μπορώ παρά να πω ότι με έκανε να αναθεωρήσω :)
    Και οι χρωματιστές καρεκλίτσες, υπέροχες και εύκολα υλοποιήσιμες.

    ReplyDelete
  3. Φοβερές είναι οι άτιμες!
    Λάτρεψα τις 2 πρώτες, τη 10, τη 2η και 6η από το τέλος!!
    Φιλιά πολλά!

    ReplyDelete
  4. Τις θέλω όλες!
    Η πρώτη φωτο με τα παστελ χρώματα είναι όνειρο.

    ReplyDelete
  5. Tις λατρεύω.ΟΛΕΣ.

    ReplyDelete
  6. Λατρεύω το χρώμα σε όλο το σπίτι αλλά στην κουζίνα περισσότερο!!!
    Λάτρεψα λοιπόν σχεδόν όλες όσες μας έδειξες και φύλαξα στοιχεία για τη δική μου!!
    Στη δική μου κυριαρχεί το πορτοκαλί μου ψυγείο που είναι το αγαπημένο "αντικείμενο" του σπιτιού:)

    ReplyDelete
  7. Τέλειες! τα έντονα φωτεινά χρώματα σου φτιάχνουν τη διαθέση όπως και να το κάνεις... όλες είναι πολύ όμορφες!

    ReplyDelete

ShareThis

Related Posts with Thumbnails